040 22 07 33
Mån - Fre: 09 - 17
Gör köpet i lugn och ro med Svea

040 - 22 07 33

Cesar Aerpos Kassasystem

Cesar Kassasystem är ett svenskutvecklat kassasystem med massor av funktionalitet för restaurang, café och cateringverksamheter. Funktioner som Multipay, Tablepay, Backoffice och SIE-filer tillsammans med integrationer mot många olika mjukvaror gör det dagliga arbetet enkelt. Cesar levereras i en premiumhårdvara från FEC Firich.

I våra paket ingår alltid:

  • Garanti, under hela hyresperioden.
  • Telefonsupport, vardagar 9-17.
  • Fjärrstyrd support, dygnet runt.
  • Utbildning av er och er personal.
  • Programmering, Företagsuppgifter, Varugrupper.
  • Kontrollenhet, godkänd av Skatteverket.
  • Kvittoskrivare, för utskrift av kvitto.
  • Trådlöst tangentbord & styrplatta.
  • UPS, Strömskydd.
  • Kassalåda, för förvaring av kontanter.
  • Skatteverket, Registrering av utrustning.
  • Frakt, till er besöksadress.
  • Startpaket kvittorullar.
Lägg kassasystemet i varukorgen och checka ut med betalsätt faktura, du betalar inget nu. När vi mottagit din beställning skickas hyresavtalet till dig från Svea som du signerar med BankID. Efter att hyresavtalet är signerat krediteras den första fakturan. Hyresavtalet startar när utrustningen levererats till er. Alla våra hyresavtal är fria från start, avi och uppläggningsavgift. Välj avtalslängd som passar er. Pris angivet per månad.
Välj vilka tillval ni önskar, pris per månad.
Totala produkter
Totala alternativ
Totalsumma

Utmärkt support — 040 22 07 33

Kassahuset Payment Badges For Svea

Cesar Kassasystem är ett innovativt kassasystem som alltid är under utveckling.

Cesar passar utmärkt på t.ex restauranger, barer, foodcourt, café / konditori , kiosker samt mindre butiker och salonger. Kassasystemet innehåller standardfunktioner som Bordskartor, splitta nota, delade betalningar, delad artikel, cl-funktion, full kvittohistorik, scannerhantering, lagerhantering, artikelmenyer och startsidor mm.

Personalliggare finns integrerad i systemet, SIE-filer kan enkelt tas ut till bokföraren och det finns även en mängd olika statistikfunktioner. Om du har företagskunder kan du enkelt skapa fakturan direkt i kassan eller välja att samla kundens ordrar för att sedan skapa en samlingsfaktura vid t.ex månadsfakturering.

Till kassasystemet ingår även Backofficemjukvara för enkel administration/hantering av kassan på plats eller distans. Cesar kan kopplas samman med såväl stationära som trådlösa kortterminaler och har även stöd för att “blippa” kortet samt Multipay och Tablepay. Multipay betyder att flera kortterminaler kan anslutas till en kassa utan att blockera kassan medan betalning pågår, man kan alltså expediera flera kunder samtidigt i kassan! Perfekt i baren eller på lunchrestaurangen där det måste gå snabbt i kassan! Tablepay innebär att du enkelt via din trådlösa kortterminal kan hämta upp bordsnotan och ta betalt på valfritt betalsätt i kortterminalen och få kvittot direkt på kortterminalen.

Cesar har integrationsmöjligheter till bl.a Fortnox, Caspeco, Personalkollen, Quinyx, Hotsoft mfl. Cesar Kassasystem levereras som en komplett kassaplats med: Cesar Aerpos FEC Firich 15″ Touchdator med Magnetkortsläsare för Presentkort och kunddisplay, Kvittoprinter, Kassalåda, Kontrollenhet samt UPS(strömskydd)

Exempel på funktioner i Cesar Kassasystem

Restaurang & Café funktioner

  • Bordskarta
  • Köksmeddelande
  • Integrerad Personalliggare med tidsrapportering
  • Presentkort / Lunchkort / Rabattkort
  • Menysystem
  • Bordsbokning m. e-post bekräftelse
  • Beställningsfunktion
  • CI-funktion
  • Happy Hour
  • Infofunktion, t.ex innehåll, recept
  • Flexibla startsidor
  • Obegränsat antal kassor i nätverk
  • Köks / Bar skrivare, Bongsystem
  • Splitta nota, splitta artikel, delad betalning
  • Förnota, subnotor

Administration

  • SIE-filer till bokföring
  • Back-office, mjukvara, webbaserad
  • Kundregister, orderhistorik
  • Fakturering
  • Menysystem
  • Full rapport / kvitto / transaktionshistorik
  • Valfritt tidsintervall
  • Statistik

Diverse funktioner

  • Manuella priser
  • Obegränsat antal artiklar
  • Streckkods hantering
  • Lagerfunktion
  • Vågartiklar
  • Full kvittohistorik
  • Transaktionshistorik
  • Valfria betalmedel
  • Integrerad eller extern korthantering
  • Presentskortfunktion
  • Rabattfunktion
  • Kvittoparkering
  • Personalregister
  • Kundregister
  • Fakturafunktion, direktfaktura eller samlingsfaktura för utskrift eller e-post

Integration & tillval

  • Multipay – Flera kopplade terminaler utan att blockera kassan
  • Tablepay – Betala notan direkt i kortterminalen
  • Synkronisering -Kedjelösning
  • Personalkollen
  • Fortnox
  • Hotsoft
  • Caspeco
  • Med flera

Hyresavtal: Hur fungerar det och vad händer efter beställningen?

Lägg kassasystemet i varukorgen och checka ut med betalsätt faktura, du betalar inget nu. När vi mottagit din beställning skickas hyresavtalet till dig från Svea som du signerar med BankID.

Efter att hyresavtalet är signerat krediteras den första fakturan. Hyresavtalet startar när utrustningen levererats till er. Alla våra hyresavtal är fria från start, avi och uppläggningsavgift.

När vi mottagit er beställning kontaktar vi er också för att programmera kassasystemet med era företagsuppgifter, meny, varugrupper och grafisk logo.

Så snart kassasystem är färdig programmerat skickas/levereras det till er leveransadress.

Varukorg