040 22 07 33
Mån - Fre: 09 - 17
Gör köpet i lugn och ro med Svea

040 - 22 07 33

ES Kassasystem Slim

Lätthanterad – Och maxad med funktioner.

Med ES Kassasystem Slim får ni ett mycket prisvärt kassasystem med samma funktionalitet som i Premium fast med en slimmad hårdvara i storlek och prestanda.

ES Kassasystem är ett av marknadens mest lättanvända kassasystem och kan anpassas efter ert sätt att arbeta.

ES Kassasystem går snabbt att använda och även de administrativa funktionerna fungerar smidigt. I kassasystemet kan ni erbjuda era kunder att betala med kontant, kort, swish, faktura och Klarna.

ES Kassasystem är ett svenskutvecklat program och kan anpassas för alla branscher, små som stora företag.

ES Kassasystem levereras med förstklassig hårdvara från FEC, marknadsledande inom POS utrustning.

Passar företaget som vill ha ett modernt kassasystem fullt med funktioner. Vi skräddarsyr kassasystemet för att passa just för er och er bransch.

I våra paket ingår alltid:

  • Garanti, under hela hyresperioden.
  • Telefonsupport, vardagar 9-17.
  • Fjärrstyrd support, dygnet runt.
  • Utbildning av er och er personal.
  • Programmering, Företagsuppgifter, Varugrupper & Logo.
  • Kontrollenhet, godkänd av Skatteverket.
  • Kvittoskrivare, för utskrift av kvitto.
  • Trådlöst tangentbord & styrplatta.
  • UPS, Strömskydd.
  • Kassalåda, för förvaring av kontanter.
  • Frakt, till er besöksadress.
  • Startpaket kvittorullar.
Lägg kassasystemet i varukorgen och checka ut med betalsätt faktura, du betalar inget nu. När vi mottagit din beställning skickas hyresavtalet till dig från Svea som du signerar med BankID. Efter att hyresavtalet är signerat krediteras den första fakturan. Hyresavtalet startar när utrustningen levererats till er. Alla våra hyresavtal är fria från start, avi och uppläggningsavgift. Välj avtalslängd som passar er. Pris angivet per månad.
Välj vilka tillval ni önskar, pris per månad.
Totala produkter
Totala alternativ
Totalsumma

Utmärkt support — 040 22 07 33

Kassahuset Payment Badges For Svea

Exempel på funktioner i ES Kassasystem

Restaurang & Café funktioner

  • Bordskarta
  • Köksmeddelande
  • Integrerad Personalliggare med tidsrapportering
  • Presentkort / Lunchkort / Rabattkort
  • Menysystem
  • Bordsbokning
  • CI-funktion
  • Flexibla startsidor
  • Obegränsat antal kassor i nätverk
  • Köks / Bar skrivare, Bongsystem
  • Splitta nota, splitta artikel, delad betalning
  • Förnota

Administration

  • SIE-filer till bokföring
  • Back-office, webbaserad
  • Kundregister, orderhistorik
  • Fakturering
  • Menysystem
  • Full rapport / kvitto / transaktionshistorik
  • Valfritt tidsintervall
  • Statistik
  • Faktura funktion

Diverse funktioner

  • Manuella priser
  • Obegränsat antal artiklar
  • Streckkods hantering
  • Lagerfunktion
  • Vågartiklar, integrerad
  • Full kvittohistorik
  • Valfria betalmedel
  • Integrerad eller extern korthantering
  • Presentskortfunktion
  • Rabattfunktioner
  • Kvittoparkering
  • Personalregister m. personalliggare
  • Kundregister
  • Fakturafunktion, direktfaktura eller samlingsfaktura för utskrift eller e-post
  • Pant funktion

Integration & tillval

  • Synkronisering -Kedjelösning
  • Personalkollen
  • Fortnox
  • Caspeco
  • Digital papperskorg
  • Digital bongskärm
  • Pricer
  • Swish
  • Servis app
  • WEIQ order app
  • Med flera

ES Kassasystem är ett av marknadens mest lättanvända kassasystem och kan anpassas efter ert sätt att arbeta. ES Kassasystem går snabbt att använda och även de administrativa funktionerna fungerar smidigt. Att ändra priser görs på ett knapptryck.

I kassasystemet kan ni erbjuda era kunder att betala med kontant, kort, swish, faktura och Klarna.

Förutom alla standard försäljningsfunktioner finns även personalliggare(godkänd av Skatteverket), artikelhantering med streckkod, lager, inventering och webbportal där ni via dator/smartphone kan följa försäljningen, ändra priser och skriva ut rapporter på distans. – Ni får full kontroll på försäljningen.

Kassasystemet kan hantera både medlems och presentkort. En väldigt populär funktion för golf och lunchrestaurangen såväl som inredningsbutiken. I den medföljande magnetskortsläsaren dra man bara presentkortet och köpet genomförs på sekunden. Slipp skriva upp era presentkort i boken, kassasystemet håller reda på dom och giltighetstiden.

Fakturerar era företagskunder direkt i kassan och ni kan även skapa samlingsfakturor. Bokföringen kan importera SIE-Filer och med direkt integration mot Fortnox går det automatiskt.

Erbjud era kunder samma möjlighet att betala som på webben. Med direktintegration mot Klarna blir merförsäljningen enkel.

Layouten på skärmen gör kassasystemet väldigt användarvänligt då man enkelt navigerar i menyn, ändra priser, antal och felslag. Ofta kan personalen kassasystemet direkt, det ska vara enkelt att ta betalt.

Med fjärrstyrd dygnet runt joursupport har ni ett stabilt och driftsäkert system som alltid fungerar.

Hyresavtal: Hur fungerar det och vad händer efter beställningen?

Lägg kassasystemet i varukorgen och checka ut med betalsätt faktura, du betalar inget nu. När vi mottagit din beställning skickas hyresavtalet till dig från Svea som du signerar med BankID.

Efter att hyresavtalet är signerat krediteras den första fakturan. Hyresavtalet startar när utrustningen levererats till er. Alla våra hyresavtal är fria från start, avi och uppläggningsavgift.

När vi mottagit er beställning kontaktar vi er också för att programmera kassasystemet med era företagsuppgifter, meny, varugrupper och grafisk logo.

Så snart kassasystem är färdig programmerat skickas/levereras det till er leveransadress.

Varukorg