040 22 07 33
Mån - Fre: 09 - 17
Gör köpet i lugn och ro med Svea

040 - 22 07 33

Startpaket – Butiken från 1,300 kr /mån

I vårt startpaket för butiken ingår ES Kassasystem Premium med integrerad kortterminal Bambora Lane 3000.

Här kan ni passa på att lägga till de funktioner ni önskar.

ES Kassasystem är ett av marknadens mest lättanvända kassasystem och kan anpassas efter ert sätt att arbeta.

Kassasystemet går snabbt att använda och även de administrativa funktionerna fungerar smidigt. I kassasystemet kan ni erbjuda era kunder att betala med kontant, kort, swish, faktura och Klarna.

ES Kassasystem är ett svenskutvecklat program och anpassas för att användas i butik och levereras med förstklassig hårdvara från FEC, marknadsledande inom POS utrustning.

Passar företaget som vill ha ett modernt kassasystem fullt med funktioner.

I våra paket ingår alltid:

  • Garanti, under hela hyresperioden.
  • Telefonsupport, vardagar 9-17.
  • Fjärrstyrd support, dygnet runt.
  • Utbildning av er och er personal.
  • Programmering, Företagsuppgifter, Varugrupper & Logo.
  • Kontrollenhet, godkänd av Skatteverket.
  • Kvittoskrivare, för utskrift av kvitto.
  • Trådlöst tangentbord & styrplatta.
  • UPS, Strömskydd.
  • Kassalåda, för förvaring av kontanter.
  • Kunddisplay, beloppet syns tydligt till kunden.
  • Frakt, till er besöksadress.
  • Startpaket kvittorullar.
Lägg kassasystemet i varukorgen och checka ut med betalsätt faktura, du betalar inget nu. När vi mottagit din beställning skickas hyresavtalet till dig från Svea som du signerar med BankID. Efter att hyresavtalet är signerat krediteras den första fakturan. Hyresavtalet startar när utrustningen levererats till er. Alla våra hyresavtal är fria från start, avi och uppläggningsavgift. Välj avtalslängd som passar er. Pris angivet per månad.
Välj vilka tillval ni önskar, pris per månad.
Vi vill också teckna inlösen avtal via Elavon — *Avgifter för utländska och företagskort enligt standardprislista.
Totala produkter
Totala alternativ
Totalsumma

Utmärkt support — 040 22 07 33

Kassahuset Payment Badges For Svea
Kategorier: ,

ES Kassasystem är ett av marknadens mest lättanvända kassasystem och kan anpassas efter ert sätt att arbeta. ES Kassasystem går snabbt att använda och även de administrativa funktionerna fungerar smidigt. Att ändra priser görs på ett knapptryck.

I kassasystemet kan ni erbjuda era kunder att betala med kontant, kort, swish, faktura och Klarna.

Förutom alla standard försäljningsfunktioner finns även personalliggare(godkänd av Skatteverket), artikelhantering med streckkod, lager, inventering och webbportal där ni via dator/smartphone kan följa försäljningen, ändra priser och skriva ut rapporter på distans. – Ni får full kontroll på försäljningen.

Kassasystemet kan hantera både medlems och presentkort. En väldigt populär funktion för golf och lunchrestaurangen såväl som inredningsbutiken. I den medföljande magnetskortsläsaren dra man bara presentkortet och köpet genomförs på sekunden. Slipp skriva upp era presentkort i boken, kassasystemet håller reda på dom och giltighetstiden.

Fakturerar era företagskunder direkt i kassan och ni kan även skapa samlingsfakturor. Bokföringen kan importera SIE-Filer och med direkt integration mot Fortnox går det automatiskt.

Erbjud era kunder samma möjlighet att betala som på webben. Med direktintegration mot Klarna blir merförsäljningen enkel.

Layouten på skärmen gör kassasystemet väldigt användarvänligt då man enkelt navigerar i menyn, ändra priser, antal och felslag. Ofta kan personalen kassasystemet direkt, det ska vara enkelt att ta betalt.

Med fjärrstyrd dygnet runt joursupport har ni ett stabilt och driftsäkert system som alltid fungerar.

Hyresavtal: Hur fungerar det och vad händer efter beställningen?

Lägg kassasystemet i varukorgen och checka ut med betalsätt faktura, du betalar inget nu. När vi mottagit din beställning skickas hyresavtalet till dig från Svea som du signerar med BankID.

Efter att hyresavtalet är signerat krediteras den första fakturan. Hyresavtalet startar när utrustningen levererats till er. Alla våra hyresavtal är fria från start, avi och uppläggningsavgift.

När vi mottagit er beställning kontaktar vi er också för att programmera kassasystemet med era företagsuppgifter, meny, varugrupper och grafisk logo.

Så snart kassasystem är färdig programmerat skickas/levereras det till er leveransadress.

Varukorg