040 22 07 33
Mån - Fre: 09 - 17
Gör köpet i lugn och ro med Svea

040 - 22 07 33

Kassahuset & Timetjek.

Vi är partners med Timetjek – Ett nytt och modernt webbaserat personalsystem som erbjuder Schemaläggning, Tidrapportering och Lönehantering med komplett Deklaration- och Bokföringsunderlag.

Gratis! Utöka efter behov.

Samla smarta funktioner för schema, lön och ekonomi – allt i ett personalsystem.

Prova utan bindningstid!

Registrera dig idag och få tillgång till framtidens personalsystem via Kassahuset. Du kommer att spara både tid och pengar.

Schemaläggning

Med Timetjeks schemaläggningsfunktion kan du schemalägga din personal med en smidig drag & drop-lösning. Anställda får alltid tillgång till det senaste schemat direkt i mobiltelefonen.

Övergripande schema över personalen

  • Kopiera schemalagd vecka
  • Publicera schema vecko- eller månadsvis
  • Se differens mellan schema och registrerad arbetstid
  • Se preliminära personalkostnader
  • Exportera och skriv ut schema
  • Skicka ut öppna pass med SMS

Tidrapportering

Registrera arbetstider via mobil eller surfplatta. Slipp pappersliggare och ersätt med en elektronisk personalliggare som uppfyller alla Skatteverkets krav.

  • Se GPS-koordinater via mobil tidsregistrering
  • Registrera arbetstider enligt schema
  • Exportera personalliggare till Skatteverket
  • Registrera raster löpande eller efter bestämt schema
  • Se vem som är på arbete i realtid
  • Registrera kostförmån vid avslutat arbetspass
  • Anställda kan ange kommentar vid varje tidsregistrering
  • Få varning vid schemadifferens

Lönehantering

Skapa kompletta löner i Timetjek och få bankfil/banklista samt underlag för bokföring och arbetsgivardeklaration automatiskt.

  • Skapa alla löner med ett knapptryck
  • Betala löner med bankfil (ISO 20022, SUS m.fl.)
  • Komplett bokföringsunderlag (.SIE-fil)
  • Arbetsgivardeklaration till Skatteverket
  • Resultat och kostnadsberäkning
  • Krypterade lönesedlar till anställda enligt GDPR
  • Automatiskt beräkning av semesterlön
  • Frånvaro (Sjuk, VAB eller Föräldraledighet)
  • Automatisk beräkning av rast, kost, ob med mera.

Personalsida för anställd

  • Se registrerade arbetstider samt lämna förslag på korrigeringar
  • Se det senaste schemat
  • Se godkända lönesedlar
  • Anmäl frånvaro eller semesterledighet
  • Håll arbetsgivaren uppdaterad med aktuella personuppgifter
  • Se digital kopia av ditt anställningsavtal
  • Kan enkelt göra byten med kollegor samt ge bort och ta bort arbetspass
  • Ange tillgänglighet vilka dagar man kan och inte kan jobba

Ekonomi

  • Följ ditt företags lönsamhet innan bokslut
  • Budgetera, skapa prognoser & få lönsamhetsrapporter varje dag.
  • Erhåll kunskap för att göra nödvändiga justeringar till bättre och högre lönsamhet.
Kunder

Ett urval av kunder som använder Timetjek

Prova Timetjek helt kostnadsfritt i 14 dagar och spara både tid och pengar. Du får fantastisk support och inga kreditkortsuppgifter krävs!

Varukorg