- Fullproppat med smarta funktioner
- Använd närsom på datorn, mobilen eller surfplattan
- Kundregister, SMS-påminnelser och utskick
- Modern, personlig och anpassningsbar design
- Snabbt, säkert och en barnlek att använda
- Automatiska bokföringsfiler till dig/revisorn
- Provision, rabatter och dela kassa mellan företag
- Försäljningsstatistik och många olika betalsätt
Följande ingår:
- Valei Pay – Kassasystem 1 användare
- Valei Book – Online bokning 1 användare
- Molnbaserad kontrollenhet godkänd av Skatteverket 1 användare
- Telefonsupport vardagar 9-17
- Programmering av företagsuppgifter, varugrupper och logo
- Utbildning – Lär er alla funktioner
Licensen har ingen bindningstid, säg upp när ni inte längre behöver använda kassasystemet.
*Avgift för SMS: 1:-/st
Hyresavtal: Hur fungerar det och vad händer efter beställningen?
Lägg kassasystemet i varukorgen och checka ut med betalsätt faktura, du betalar inget nu. När vi mottagit din beställning skickas hyresavtalet till dig från Svea som du signerar med BankID.
Efter att hyresavtalet är signerat krediteras den första fakturan. Hyresavtalet startar när utrustningen levererats till er. Alla våra hyresavtal är fria från start, avi och uppläggningsavgift. Välj avtalslängd som passar er. Pris angivet per månad.
När vi mottagit er beställning kontaktar vi er också för att programmera kassasystemet med era företagsuppgifter, meny, varugrupper och grafisk logo.
Så snart kassasystem är färdig programmerat skickas/levereras det till er leveransadress.