Din varukorg är tom. Se våra mest populära produkter.
040 22 07 33 — Mån - Fre: 09 - 17
Valei Book & Valei Pay Salongs Paket
Komplett kassasystem med bokning, kassa och kundregister. Med Valei får man en modern och personlig betallösning som är utvecklad för att underlätta arbetet i salongen. Erbjud era kunder att betala med kontant, kort, presentkort eller varför inte på faktura. Med Valei pay får kunden en faktura och du får betalt direkt från Valei Pay, ingen risk, bara fördelar.
Med SMS Påminnelser kommer alltid kunderna i tid och ni slipper att stå och vänta. Kundregistret hjälper till med merförsäljningen och med en streckkodsläsare är det enkelt att sälja produkter.
Låt dina kunderna själva boka tiden. Med Valei Book bokar kunderna enkelt sina tider direkt på webben.
Med Valei kan ni vara flera olika företag(hyrstolar) som delar på samma
kassasystem.
- Fullproppat med smarta funktioner
- Använd närsom på datorn, mobilen eller surfplattan
- Kundregister, SMS-påminnelser och utskick
- Modern, personlig och anpassningsbar design
- Snabbt, säkert och en barnlek att använda
- Automatiska bokföringsfiler till dig/revisorn
- Provision, rabatter och dela kassa mellan företag
- Försäljningsstatistik och många olika betalsätt
Följande ingår:
- Kassadator med touch-skärm.
- Valei Pay – Kassasystem 1-3 användare
- Valei Book – Online bokning 1-3 användare
- Molnbaserad kontrollenhet godkänd av Skatteverket 1-3 användare
- Star kvittoskrivare
- Trådlöst tangentbord med mus
- Streckkodsläsare
- Garanti under hela hyresperioden
- Telefonsupport vardagar 9-17
- Programmering av företagsuppgifter, varugrupper och logo
- Startpaket kvittorullar
- Utbildning – Lär er alla funktioner
- Frakt till er besöksadress
*Avgift för SMS: 1:-/st
Hyresavtal: Hur fungerar det och vad händer efter beställningen?
Lägg kassasystemet i varukorgen och checka ut med betalsätt faktura, du betalar inget nu. När vi mottagit din beställning skickas hyresavtalet till dig från Svea som du signerar med BankID.
Efter att hyresavtalet är signerat krediteras den första fakturan. Hyresavtalet startar när utrustningen levererats till er. Alla våra hyresavtal är fria från start, avi och uppläggningsavgift.
När vi mottagit er beställning kontaktar vi er också för att programmera kassasystemet med era företagsuppgifter, meny, varugrupper och grafisk logo.
Så snart kassasystem är färdig programmerat skickas/levereras det till er leveransadress.


































