Startpaket – Bageri & Konditori från 1,300 kr /mån

I vårt startpaket för Bageri & Konditori ingår Cesar Kassasystem med integrerad kortterminal West XAC8006. Här kan ni passa på att lägga till de funktioner ni önskar.

Cesar Kassasystem är ett av marknadens mest lättanvända kassasystem och kan anpassas efter ert sätt att arbeta.

Cesar Kassasystem går snabbt att använda och även de administrativa funktionerna fungerar smidigt. I kassasystemet kan ni erbjuda era kunder att betala med kontant, kort, swish, faktura och Klarna.

Cesar Kassasystem är ett svenskutvecklat program och anpassas för att användas i Bageri & Konditori. Kassasystemet levereras med förstklassig hårdvara från FEC, marknadsledande inom POS utrustning.

Passar företaget som vill ha ett modernt kassasystem fullt med funktioner.

I våra paket ingår alltid:

  • Garanti, under hela hyresperioden.
  • Telefonsupport, vardagar 9-17.
  • Fjärrstyrd support, dygnet runt.
  • Utbildning av er och er personal.
  • Programmering, Företagsuppgifter, Varugrupper & Logo.
  • Kontrollenhet, godkänd av Skatteverket.
  • Kvittoskrivare, för utskrift av kvitto.
  • Trådlöst tangentbord & styrplatta.
  • UPS, Strömskydd.
  • Kassalåda, för förvaring av kontanter.
  • Kunddisplay, beloppet syns tydligt till kunden
  • Skatteverket, Registrering av utrustning.
  • Frakt, till er besöksadress.
  • Startpaket kvittorullar.

Välj ett avtal som passar er. Avgift per månad.

Välj vilka tillval ni önskar.

Vi vill också teckna inlösen avtal via Elavon — *Avgifter för utländska och företagskort enligt standardprislista.

Godkänd av Skatteverket, Kassahuset Garanti, Fri Support Ingår

Om produkten

Cesar Kassasystem är ett innovativt kassasystem som alltid är under utveckling.

Cesar passar utmärkt på Bageri och Konditori

Kassasystemet innehåller standardfunktioner som Bordskartor, splitta nota, delade betalningar, delad artikel, cl-funktion, full kvittohistorik, scannerhantering, lagerhantering, artikelmenyer och startsidor mm.

Personalliggare finns integrerad i systemet, SIE-filer kan enkelt tas ut till bokföraren och det finns även en mängd olika statistikfunktioner. Om du har företagskunder kan du enkelt skapa fakturan direkt i kassan eller välja att samla kundens ordrar för att sedan skapa en samlingsfaktura vid t.ex månadsfakturering.

Till kassasystemet ingår även Backofficemjukvara för enkel administration/hantering av kassan på plats eller distans. Cesar kan kopplas samman med såväl stationära som trådlösa kortterminaler och har även stöd för att ”blippa” kortet samt Multipay och Tablepay. Multipay betyder att flera kortterminaler kan anslutas till en kassa utan att blockera kassan medan betalning pågår, man kan alltså expediera flera kunder samtidigt i kassan! Perfekt i baren eller på lunchrestaurangen där det måste gå snabbt i kassan! Tablepay innebär att du enkelt via din trådlösa kortterminal kan hämta upp bordsnotan och ta betalt på valfritt betalsätt i kortterminalen och få kvittot direkt på kortterminalen.

Cesar har integrationsmöjligheter till bl.a Fortnox, Caspeco, Personalkollen, Quinyx, Hotsoft mfl.

Vad händer efter beställningen?

Lägg Kassasystemet i varukorgen och checka ut med Wasa Kredit – Hyra betalsättet för att få din orderbekräftelse. Vi skickar sedan ut hyresavtalet till er som ni signerar med ert Bank-ID. Ni betalar ingenting vid beställningen utan först när ni mottagit utrustningen.

När vi mottagit er beställning kontaktar vi er för att programmera kassasystemet med era företagsuppgifter, varugrupper och grafisklogo.

Så snart kassasystemet är färdig programmerat skickas/levereras det till er leveransadress.