040 22 07 33
Mån - Fre: 09 - 17
Gör köpet i lugn och ro med Svea

040 - 22 07 33

Yabie Kassasystem Pizzeria

Yabie (tidigare Kaching) kassasystem för café är snabbt, pålitligt och enkelt att använda i både iPhone och iPad – med all funktionalitet du behöver och alla betalalternativ som dina kunder efterfrågar.

Med Yabie (Kaching) Express förvandlas din iPad till marknadens snabbaste och smidigaste kassa. Den smarta navigationen gör det enkelt att hitta alla dina produkter direkt från startskärmen. Att lägga till varor i varukorgen eller starta en betalning görs med ett enda klick.

Moderna och flexibla betalningar

Med Yabie (Kaching) kassasystem kan du ta emot alla betalalternativ som kunderna efterfrågar, inklusive kort, kontanter, Klarna och Swish. Vi kan hjälpa dig med både kortterminal och inlösenavtal men du kan även välja din egen leverantör. Till Kaching kan man koppla betalterminaler från Bambora eller Swedbank Pay.

Följande ingår:

  • 1st Licens Yabie (Kaching)
  • 1st Licens Yabie (Kaching) Insight
  • 1st Licens Kontrollenhet i Molnet
  • 1st iPad – Kräver Wifi
  • 1st Stativ för iPad
  • 1st Kvittoskrivare
  • 1st Kassalåda ingår vid behov
  • 1st Startpaket kvittorullar
  • Garanti, under hela hyresperioden.
  • Telefonsupport vardagar 9-17.
  • Joursupport — Dygnet runt.
  • Utbildning av er och er personal.
  • Programmering av Företagsuppgifter, Varugrupper & Logo.
  • Frakt till er besöksadress.
Lägg kassasystemet i varukorgen och checka ut med betalsätt faktura, du betalar inget nu. När vi mottagit din beställning skickas hyresavtalet till dig från Svea som du signerar med BankID. Efter att hyresavtalet är signerat krediteras den första fakturan. Hyresavtalet startar när utrustningen levererats till er. Alla våra hyresavtal är fria från start, avi och uppläggningsavgift. Välj avtalslängd som passar er. Pris angivet per månad.
Lägg till kassakopplad kortterminal från Swedbank eller Worldline (Bambora). Avgift per månad.
1st Swedbank Pay Experience SV.Betalkort 0.89% (+199.00 kr)
1st Bambora Lane ONE2 SV.Betalkort 0.80% — 6 månader gratis hyra! (+49.00 kr)
1st Bambora Lane ONE4 SV.Betalkort 0.50% — 6 månader gratis hyra! (+199.00 kr)
1st Bambora Lane ONE5 SV.Betalkort 0.30% + 0.40 kr — 6 månader gratis hyra! (+199.00 kr)
Låt dina kunder beställa online på er hemsida.
Webbeställning — Ta emot online beställningar på er hemsida, utan extra kostnad.
Totala produkter
Totala alternativ
Totalsumma

Utmärkt support — 040 22 07 33

Kassahuset Payment Badges For Svea

Med Yabie (Kaching) kassasystem förenklar du din försäljning. Du kommer snabbt igång med kassasystemet, förenklar din rapportering, undviker supportärende och kan fokusera på att sälja.

Den smarta och enkla navigationen gör det enkelt att hitta och sälja produkter direkt på startsidan. Att lägga till varor och sälja görs med ett enda klick. Du väljer om du vill lägga in alla varor i kassasystemet eller om du vill slå in öppna priser. Scanna streckkoder med den inbyggda kameran.  Du kan ta emot alla betalalternativ som kunderna efterfrågar: Swish, Kort, Klarna, Kontanter och Faktura.

För Swish och Klarna betalningar finns integration via QR -kod eller telefonnummer. Vid betalning ange kundens telefonnummer i kassasystemet eller visa QR -kod på skärmen, klart!

Med analysverktyget Insights får du full koll på försäljningen var du än är. Bara logga in via webben för att se försäljningen. Systemet analyserar även din försäljning och levererar nya insikter och tips som kan hjälpa dig att sälja mer.

Kassasystemet kan utföra dagsrapport och även skicka SIE-Filer till bokföringen automatiskt. Använder man Fortnox finns det direktintegration som underlättar arbetet.

Kontrollenheten finns i molnet så någon fysisk kontrollenhet behövs inte. Vi registrerar kassasystemet och kontrollenheten till Skatteverket vid leverans. Med support, garanti och Apples iOS får ni ett stabilt Kassasystem som alltid fungerar.

Yabie (Kaching) har digital kvittohantering -Erbjud kunden papperskvitto eller kvitto via E-mail. Om kunden inte önskar något kvitto skapas det endast digitalt = snabbt, smidigt och utan onödiga pappersutskrifter!

Hyresavtal: Hur fungerar det och vad händer efter beställningen?

Lägg kassasystemet i varukorgen och checka ut med betalsätt faktura, du betalar inget nu. När vi mottagit din beställning skickas hyresavtalet till dig från Svea som du signerar med BankID.

Efter att hyresavtalet är signerat krediteras den första fakturan. Hyresavtalet startar när utrustningen levererats till er. Alla våra hyresavtal är fria från start, avi och uppläggningsavgift.

När vi mottagit er beställning kontaktar vi er också för att programmera kassasystemet med era företagsuppgifter, meny, varugrupper och grafisk logo.

Så snart kassasystem är färdig programmerat skickas/levereras det till er leveransadress.

Varukorg